Tuesday, January 18, 2011

nurul asilah bt ahmad ツ

wahh hidup aku happy sgt skrg ni oke . dgn skrg ak bnyk gila nk mampus prblm , thx sgt oke kau wujud dlm hidup ak . asal dari dulu ak tak jumpa kau ea ? haishhh . sokay , skrg kau dgn ak kann . thx sgt oke sygg , awk bnyk bagi sy smngt oke , pandai bagi sy ada mood . soryy sgt oke lately ni sy selalu takda mood . hmm . 

untung sgt oke ak dpt kau , jujur , sopan , ikhlas dgn ak . selama ni semua yg ak dpt agak ... arghhh ! malas ckp ! dasyat tak dasyat laa , baru cpl je , dh dua kali oke ak jumpa mama dia . wahh , sporting laa aunty , syg aunty ! hehe . awk baik oke , paham dgn keadaan sy skrg ni , lagi punn ak ni bukan laa baik mana punn kann . haishhh . biasa laa org muda kann ;p

ehh dia ni kadang2 merajuk tau ;p tapi ak tak reti pujuk HHA ! padan muka ;p sapa suruh merajuk kann ? HHA ! yelaa ak selama ni kwn dgn laki je oke , dgn girl punn buat mcm laki je HHA ! dh terbiasa oke , soryy sygg . 

CONCLUSION : AK HAPPY DGN KAU !


ILYSM SYGG


7 comments:

atep said...

wah mad tacing abis :D

asilah said...

gmba tu buruk syg :(

dhani ahmad said...

atep : dulu lain , skrg dh lain , HHA

sygg : hmm cute oke sygg ;)

asilah said...

:( huduhh! mse form3! haha. org tau bdk gr. hahaha

dhani ahmad said...

tak kesa laa huduh ke apa oke , biar laa dhani nk letak ;p hee

asilah said...

:D

syahZ said...

nak menyibuk jap. hihi. ASILAH!! Im SUPER HAPPY for you my dear! Semoga BAHAGIA!
p/s bangga ah eh skola GR?